تکمیل زنجیره خدمات مالی کارگزاری آرمون بورس

با رشد و توسعه بازار سرمایه در سال جاری، استقبال عمومی به سرمایه‌گذاری در بورس و فرابورس بیش از هر زمان دیگری شد. در همین راستا، با آغاز سال جدید، تعداد مشتریان کارگزاری آزمون بورس، به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرد که این افزایش، سبب رشد کمّی و حجمی معاملات روزانه در کارگزاری و در نتیجه لزوم ارائه خدمات نوین و گسترده به مشتریان پرشمار بازار سرمایه شد. این خدمات به طور کلی نقش کارگزاری را در میان شرکت‌های ارائه دهنده خدمات بازارسرمایه مستحکم‌تر کرد و ابزار و خدمات بیشتر و متنوع‌تری را در اختیار مشتریان قرار داد که در ادامه برخی از این دستاوردها را بر می‌شماریم:

  • اخذ مجوز تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری در مسیر ایجاد رابطه سودمند برای مشتریان کارگزاری از اقدامات مهم صورت گرفته در سال جاری بوده است. افزون بر این، ایفای نقش کارگزار برای صندوق بازارگردانیMulti NAV مهرگان و صندوق‌های با درآمد ثابت و سهامی تامین سرمایه دماوند و سبدگردان مانی در راستای ایجاد منابع درآمدی پایدار برای کارگزاری، انجام شده است.
  • همچنین ایجاد امکان استفاده از خدمات معاملات الگوریتمی در بسترهای از پیش آماده و در دست طراحی توسط کارگزاری نیز از جمله دستاوردهای به دست آمده در سال جاری است که تکمیل نسخه اختصاصی کارگزاری می‌تواند فضای معاملاتی ویژه‌ای را در بازار سرمایه ایجاد کند.
  • در زمره اولین اقدامات کارگزاری در سال جاری، می‌توان از باز طراحی پایگاه اینترنتی کارگزاری و افزودن قسمت‌های جدید به آن و همچنین تاسیس باشگاه مشتریانی جدید با خدمات تشویقی متفاوت و منحصر به فرد را نام برد که باعث ترغیب مشتریان به استمرار سرمایه‌گذاری در این بازار می‌شود.
  • در کنار توسعه و ارتقای سایت کارگزاری، حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی فراگیر کنونی با ارائه انواع اخبار، آموزش‌ها و گزارش‌ها پیرامون بازار سرمایه و اقتصاد ایران و جهان، از جمله دیگر فعالیت‌های آرمون بورس بود.
  • ارائه خدمات تحلیلی و کاربردی به مشتریان، برگزاری وبینارهای آموزش بازارسرمایه و معاملات بر خط و همین طور وبینارهای تخصصی در حوزه معرفی صنایع حاضر در بورس و بررسی نمادهای مختلف و شرکت‌های بورسی از جمله دیگر خدمات ارائه شده از سوی کارگزاری آرمون بورس در سال جاری است.
  • در حال‌حاضر، کارگزاری با ایجاد فرآیند اختصاصی ثبت‌نام کاملا غیر حضوری در بورس برای مشتریان، گامی دیگر در ارائه خدمات نوین به مشتریان برداشته تا در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا، مشتریان آرمون بورس، صفر تا صد خدمات بازار سرمایه را به طور غیرحضوری و از هر کجا که باشند دریافت کنند.
کارگزاری آرمون بورس

این ویژگی‌ها و خدمات، همه و همه در جهت بهره‌مندی مشتریان از فضایی مطمئن، سودمند و بدون مخاطره ایجاد شده و امید است بازار سرمایه، به عنوان یک بستر مهم سرمایه‌گذاری بلند مدت، با حمایت‌های دولتی و نهادی، بتواند روزهایی بهتر از همیشه، پیش روی خود داشته باشد.