فرایندهای شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس الکترونیکی می‌شود
مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس از الکترونیکی شدن فعالیت‌های این شرکت طی ماه‌های آینده خبر داد.

به گزارش ستاد برگزاری نمایشگاه،محمدهادی سلیمی‌زاده مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: طی سالیان اخیر فعالیت‌های زیادی در شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس انجام شده که متاسفانه این اقدامات دچار وقفه شد اما تلاش می‌کنیم آنهایی که موفق بودند را باز دیگر احیا کنیم.

وی افزود: بحث‌هایی از کارکردهای سنتی مانند دوره‌های MBA و .. پیش از این وجود اما تلاش می‌کنیم طی دو دوره شش ماهه مسئله‌ای باقی نماند و فرایندها الکترونیکی شود.

مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس یادآور شد: رویکرد کلی، بحث سواد مالی است که سومین موضوع پرتکرار در جلسات بوده، اما به صورت ملموس کمترین خروجی را داشته است. یکی از مسائلی که با فقدان دانش در آن دست و پنجه نرم می‌کنیم بحث بورس کالاست.

سلیمی‌زاده ادامه داد: همچنین تمرکزمان را بر روی تدوین رویدادهای عملی در مدارس گذاشتیم که به آنها بحث سواد مالی را آموزش بدهیم تا حداقل یک و نیم درصد آنها در این زمینه فعالیت کنند. قوت مالی از اهمیت بالایی برخوردار است و با همکاری وزارت آموزش و پرورش در این زمینه در حال همکاری هستیم.

مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس در پاسخ به این سوال که «آیا لیگ ستارگان ادامه خواهد یافت یا خیر؟»، گفت: هر محصولی که به رتبه بندی فعالان کمک کند را احیا می‌کنیم و یکی از برنامه‌های ما اجرای لیگ ستارگان برای فعالان حرفه‌ای بازار سرمایه است که در حال برنامه ریزی برای آن و موضوعاتی مانند آموزش به خبرنگاران در حوزه اصطلاحات بازار و صورت‌های مالی هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.