سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان نخستین منطقه آزاد ایران به عضویت سازمان مناطق آزاد جهان که بیش از 620 عضو دارد و یکی از سازمان های جهانی غیر انتفاعی است در آمد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که سازمان مناطق آزاد جهان (WFZO) متشکل از مناطق سراسر جهان و نماینده منافع این اجتماع معتبر در ژنو ثبت جهانی شده است و دفتر مرکزی آن در دبی فعالیت می کند گفت: سازمان مناطق آزاد جهان، تنها سازمان بین المللی و چند جانبه مناطق آزاد در جهان است و نقش مهمی در رونق اقتصادی بسیاری از کشورهای عضو این سازمان ایفا می کند.

غلامحسین مظفری بر لزوم اهمیت نقش حمایتی “سازمان مناطق آزاد جهان” اشاره داشت و افزود: این سازمان در قالب انجمن جهانی و مدیریت یکپارچه از منافع مناطق آزاد عضو این سازمان حمایت می کند و با اشتراک گذاشتن دستاوردهای آنها با هدف پیشرفت و توسعه و ارتقا سطح کیفی خدمات و استاندارد سازی در حوزه های مختلف گام های موثری برداشته است.

وی هدف از تشکیل سازمان مناطق آزاد جهان را ” ایجاد انجمن واحد جهت یادگیری، یکپارچه شدن تمام مناطق آزاد جهان و رشد و پیشرفت آنها، جمع آوری و انتشار اخبار مناطق در سطح جهانی، معرفی مناطق آزاد در جهان و ارائه خدمات مختلف به اعضا از طریق آموزش ها، منابع فیزیکی و الکترونیکی ” برشمرد.

غلامحسین مظفری عضویت سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان یک عضو رای دهنده در سازمان مناطق آزاد جهان که می تواند به “خدمات، تحقیقات هدفمند، خدمات پشتیبانی عملیاتی و اداری، آموزش سطح بالا، خدمات شبکه و رویداد و امتیاز شرکت در مجمع عمومی با حق رای که به صورت کنفرانس و نمایشگاه ” برگزار می شود دسترسی کامل داشته باشد اظهار داشت: با ایجاد دسترسی اعضای این سازمان به پورتال های آنلاین، آخرین مطالعات در خصوص مناطق آزاد در سراسر جهان و همچنین خبرنامه های هر ماه و یک بولتن دائمی برای آشنایی با فرصت ها و چالش های کلیدی این صنعت فراهم می شود.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش خاطر نشان کرد: رویدادهای سازمان مناطق آزاد جهانی؛ توسعه و پیشرفت سطح شغلی و شبکه های استراتژیک سطح بالایی را در اختیار اعضا، مشاوران، ارائه دهندگان خدمات، سیاست گذاران، سازمان های چند جانبه و تصمیم گیرندگان در سراسر جهان قرار می دهد.

وی افزود:اعضاء سازمان مناطق آزاد جهان از “خدمات پشتیبانی و ابزارهای آموزشی مناطق آزاد و شرکت هایی که در آنها عضو شده اند، هر سال از طریق کارگاه های مختلف و وبینارهای آنلاین از این مزایا بهره مند می شوند.

گفتنی است سازمان منطقه آزاد کیش در آخرین وبینار تخصصی این سازمان با موضوع مدل جدید جهان و آینده صنعت در پسا کرونا، که شهریور امسال برگزار شد، حضور علمی و کارشناسی داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.