شرکت بهاران تدبیر کیش به عنوان برگزار کننده سلسله رویدادهای سالانه کیش اینوکس (Kishinvex) با عنایت به سیاست ها و رویکردهای اقتصادی جدید کشور و اهمیت جذب و تامین سرمایه در مسیر توسعه طرح های دانش بنیان در سال مزین به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، بر آن شد تا به منظور بهره برداری از تجربیات سال های گذشته و هم افزایی پتانسیل اجزای زیست بوم فناوری و اقتصادی کشور، اقدام به ایجاد ساختاری مدون و بومی با عنوان برنامه ملی کافه سرمایه کاموت کند.
هدف از این طرح، تسریع بخشی و مدیریت مسیر به هم رسانی سرمایه گذاران و سرمایه پذیران در سه سطح طرح های کلان ملی – دانش بنیان و استارتاپ با حمایت و همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق های پژوهش و فناوری است.

در همین راستا از صاحبان طرح های مستعد سرمایه گذاری مرتبط با محورهای اعلام شده دعوت می شود ضمن مطالعه شرایط پذیرش نسبت به ارسال مشخصات و خلاصه طرح به آدرس مندرج در پایان خبر اقدام کنند.

هم چنین آن دسته از سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی که تمایل به اطلاع از طرح های سرمایه گذاری، تامین سرمایه و مشارکت در طرح های منتخب را دارند دعوت می شود از طریق لینک زیر آمادگی خود را جهت بررسی اولیه شرایط همکاری و ارتباط با کارشناسان سرمایه گذاری اعلام کنند.
محورهای پذیرش طرح در برنامه کافه سرمایه 2022 در حوزه های ذیل اعلام می شود :
الف- انرژی : نفت، گاز و پتروشیمی
ب- معدن : ماشین آلات استخراج و اکتشاف و فراوری مواد معدنی – صنعت ساختمان
ج – سلامت : تجهیزات پزشکی
د – فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) : هوشمند سازی و متاورس
ه- فناوری های نوین در صنعت گردشگری
و- شهرسازی و عمران : زیباسازی شهری، انبوه سازی مسکن و …

کافه سرمایه : https://shariftto.ir/cafe-capital
تلفن پاسخگویی : 09159142448

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.