رونمایی از محصولات و خدمات جدید شرکت توسعه و نوآوری شهر در غرفه بانک شهر

شرکت «توسعه و نوآوری شهر» با حضور فعال در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۳ در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در جزیره‌ی کیش، از محصولات جدید خود رونمایی کرد.

 به گزارش پرس نیوز، شرکت توسعه و نوآوری شهر در دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه، خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور که از ۱۵ تا ۱۸ آبان ماه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار می‌شود از ۴ دستاورد جدید خود رونمایی کرد.

همکاری مشترک با “جابار” برای ارائه صندوق‌های هوشمند

از مهم‌ترین اتفاقات این شرکت که برای اولین بار در این نمایشگاه رونمایی شد، همکاری توسعه و نوآوری شهر با جابار برای ارائه صندوق‌های هوشمند است‌. این صندوق نوعی صندوق دیجیتال هوشمند با کاربردهای متفاوت از جمله امانت، پست و لجستیک و تجارت الکترونیک (e-Commerce) می‌باشد و بنا به گفته مدیران این مجموعه، به زودی در سراسر کشور، شهرنت‌های بانک شهر مجهز به این صندوق‌های هوشمند می‌شوند.

صندوق هوشمند

رونمایی از نسخه ارتقاء یافته همراه شهر پلاس

همراه شهر پلاس که یکی از مهمترین راهکارهای توسعه و نوآوری شهر و از خدمات بانکداری دیجیتال بانک شهر به شمار می‌رود در نسخه جدید، امکاناتی مانند افتتاح حساب آنی انواع سپرده، صدور آنی کارت برای مشتریان جدید، خدمات چک صیادی (از جمله عودت چک و استعلام عودت چک) را به خدمات خود اضافه کرده است. همچنین گزینه فراموشی رمز عبور و ارتقاء سطح امنیتی برنامه از دیگر موارد افزوده شده به نسخه جدید همراه شهر پلاس است.

نسخه ارتقاء یافته “وب کیوسک”؛ آفلاین حساب باز کنید!

در این نمایشگاه از نسخه ارتقاء یافته “وب کیوسک” در پلتفرم نرم افزار دریچه نیز رونمایی شد.

مهمترین قابلیت نرم افزاری افزوده شده به این محصول، افتتاح حساب برای مشتریان جدید به صورت آنی و آفلاین و صدور آفلاین انواع کارت است. چاپ کارت آفلاین در این راهکار به دو صورت انجام می‌شود؛ مشتریان بعد از افتتاح حساب در مرحله نهایی صدور کارت می‌توانند با انتخاب گزینه ارسال پستی، کارت خود را از طریق پست دریافت کنند یا به صورت حضوری از طریق “وب کیوسک” آن را در کم‌ترین زمان ممکن برای خود صادر و دریافت کنند.

وب کیوسک

همچنین امکان صدور کارت‌های جدید در “وب کیوسک” که از لحاظ ظاهری با کارت‌های فعلی متفاوت است، ایجاد شده است.علاوه بر خدمات ذکر شده، انتقال وجه پایا به صورت آفلاین در نرم افزار دریچه از دیگر قابلیت‌ها در نسخه جدید این نرم افزار برروی دستگاههای وب کیوسک است.از قابلیت‌های دیگر”وب کیوسک” می‌توان به صدور واحد‌های سرمایه‌گذاری، صدور کارت هدیه، پرداخت انواع قبوض و عوارض مانند عوارض ملکی نیز اشاره کرد که البته در نسخه‌های قبلی آن نیز تعبیه شده بود.

رونمایی از نرم افزار و سوییچ کیوسک‌های غیرنقدی بر بستر پلتفرم دریچه

رونمایی از نسخه نرم افزار دریچه مخصوص دستگاه‌های کیوسک غیرنقدی از دیگر قابلیت‌های رونمایی شده توسط شرکت توسعه و نوآوری شهر کیوسک غیرنقدی یا Cashless ATM تمام انتظارات مشتریان از دستگاه خودپرداز و خدمات سلف‌سرویس بانکی را به‌جز پرداخت وجه نقد، برآورده می‌کند. این یعنی شما می‌توانید کلیه خدمات دستگاه ATM را در یک دستگاه داشته باشید. امکان انتقال وجه و پرداخت مستقیم، انواع خدمات بانکی غیرنقدی، سرویس گردش حساب، سرویس پرداخت انواع قبوض،دریافت موجودی حساب، تغییر رمز اول یا دوم کارت و…از قابلیت‌های این نوع دستگاه است.

کیوسک غیرنقدی

قابل ذکر است که ارتقای سامانه‌های ذکر شده شرکت از جمله وب کیوسک و کیوسک‌های غیرنقدی با کمک ارتقای سامانه “دریچه” به منظور توسعه کانال‌های یکپارچه حضوری محقق شده است.

گفتنی است غرفه بانک شهر با حضور شرکت توسعه و نوآوری شهر تا به امروز یکی از پربازدیدترین غرفه‌های این رویداد بود. این رویداد تا پنجشنبه ۱۸ آبان ماه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار می‌شود و توسعه و نوآوری شهر از علاقه‌مندان دعوت می‌کند جهت آشنایی با محصولات و خدمات جدید این شرکت در غرفه بانک شهر حضور به عمل رسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.